Torsdag!

Hej allihopa!

Idag har jag varit hemma från skolan och varit sjuk men i morgon skall jag till skolan igen. :)
Inte så kul att ligga hemma och vara sjuk, speciellt inte när man just idag skulle ha  prov i engelska och hotell och Restaurang. Men aja vad skall man gör om man ligger hemma och är sjuk.?
Sitter och kollar på facebook och är inne på bdb Http://bilddagboken.se .
Ska snart börja städa för i morgon hinner jag inte det skall sova hos en kompis som bor på landet hon har massor av djur. Hästar , höns, katter, hamster och hund såå sööt.! Sen på lördag skall jag och familjen åka och köpa present till mormor som fyller år på söndag så det kommer bli jätte kul och så fyllde min yngsta moster 29 i onsdags.
Förhoppningsvis så kommer våra  älskade små kusiner på söndag saknar dom jättemycket!! <3

Ha det så bra!
kramizar
Mirjam<3

Kommentarer
Postat av: anna

saknar dig Mirjam!

2010-01-30 @ 13:56:35
URL: http://generationsex.blogg.se/
Postat av: Mirjam

saknar dig också älskade vännen!!

2010-01-30 @ 14:49:03
URL: http://asml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0