Tisdag :)

Hej allihopa!

 Idag har jag varit i skolan och haft matte, svenska och kök  och Iv- val. Idag på iv- val så åkte vi skridskor på studenternas IP. Där körde vi Ishockey  vilket var kul och samtidigt svårt hahaha ramlade nästan hela tiden hahha.
Idag fick vi på hotell och Restaurang människor från olika städer i Sverige, några kom från Malmö, Stockholm, och Gälve och massa andra städer så det var lite kul att få testa på hur de är att vara riktig servitris.
Men nu så har jag kommit hem sen 2 timmar tillbaka hehe och har ätit tacos  var supergott  och har kollat på ett gammalt avsnitt av Andra Avenyn 174 tror jag. I morgon så kommer ett nytt avsnitt längtar sååå!!  
Men nu så måste jag plugga lite.
Ha det så jättebra
kramizar
Mirjam <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! :D

hih vad roligt att båda ska till spanien!

Vi ska dit typ någon dag efter skolavslutningen kanske sammadag tom. :)

Vi ska i Toreveja. ^^

Vart ska ni vara då ? :)



Kramar !! <3

2010-02-13 @ 18:43:15
URL: http://shiawase.blogg.se/
Postat av: Mirjam LÖhf

Vi skall till våran mormors kusins stuga i la chapas vid fuengerola puss och kram!!!

Glad alla hjärtans dag!!! <3<3

2010-02-14 @ 14:59:14
URL: http://asml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0