Fridluftsdag med Fyris 2

 Hej svejs!

Idag har jag varit på fridluftsdag med klassen upp till Stabbyskogen och åkte pulka! Det var jätte kul. Vi åt matsäck och umgicks. Var på Stabbyprästgård också och hälsade på Elin hon jobbar där.
Pia åkte längdskidor och hon var jättedukig även fast det var första gången för henne.
Men när jag och en kompis åkte pulka tillsammans alltså min bräda så åkte vi på ett gupp och  då flög hon så att hon råkade sparka till mig i näsan vilket ledde till att jag blödde näsblod och a. Men efter några minuter var jag tillbaka på banan och körde som en galning igen hehe. Här kommer lite bilder på gänget.

Ha det så bra
kramizar
Mirjam<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0